TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Monday, May 30, 2011

Kamar Bicara Hatiku Berwajah Baru

   Assalamualaikum semua, apa khabar ? Sihat ? haaa...kawan-kawan semua perasaan tak apa yang lain pada blog ni ? ahakss !...sebenarnya Wani dah buang semua yang dah terlekat kat blog Wani dulu.Contohnya macam background.Dulu background blog Wani memang wonderful lah juga tapi sekarang dah tak lagi.Blog ini hanya akan berwarna pink seperti patrick.

   Yang keduanya, gambar-gambar yang tak berfaedah atau yang menyemakkan blog Wani dah buang masuk tong sampah dah ( dah kitar semula pun).Lagu pun Wani dah tukar kepada asma ul'husna.Wahh, sedap telinga ni dengar.Sebenarnya Wani ni suka berhijrah kepada sesuatu yang baharu dah boleh memotivasikan diri yang hampir-hampir alpa dengan nikmat Allah kat dunia ni.Lagipun berhijrah tu kan bagus.Berhijrah ni tak semestinya berpindah rumah atau berpindah daripada satu negeri ke negeri yang lain.Tidak ! hijrah ni bermaksud berubah daripada buruk kepada yang baik dan berudah daripada baik kepada yang lebih baik(kalau salah minta maaf).Dan sekarang insyaAllah Wani akan masukkan sikit-sikit unsur Islam . Dan kalau apa yang Wani sampaikan tu tak betul atau fakta yang salah tolonglah tegur.Lagipun Wani still kecik lagi...Baru 14 tahun kot.hehehe

   Ok lah,sampai disini sahaja bicara kita.Moga Allah memberi keizinan lagi kepada Wani untuk berkongsi kisah hidup bersama hambaNya,InsyaAllah.

Wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatu.

No comments:

Post a Comment