TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Friday, February 18, 2011

KISAHKU MINGGU INI...

Minggu yang menyeronokkan dan penuh cabaran..YEAH!

Assalamualaikum semua...haaa...hari ni saya dah berbaik-baik semula dengan seseorang...takpe lah..yang lepas tu lepas la...sekarang kita buka buku dan cerita baru plak ye...ok...tadi saya online facebook tapi sekarang dah offline..hehehehe...saya dah tak larat nak layan dia yang menggatal lagi gila..adoiii...kenapa la kau suka kat aku?...hahaha...itulah persoalannya...tadi nak tanya kat dia..tapi dia potong line la pulak..ermm...takpe la..esok lusa ada lagi..beul tak?..ye..itupun kalau diberikan rezeki oleh Allah s.w.t kepada saya untuk dapat buka mata saya pada hari esok...ok kejap ye..saya nak tido jap...pagi nanti ke esok ke lusa ke saya update balik ye..hehehe..mataku sudah mengantuk...tak sempat nak taip lagi ...takp ye..hehehe...kk..bye..


Ahaa...assalamualaikum semua...hhehe..sori ye lambat sehari...hehehe...oke2...kisahku minggu ini adalah ternampak kawan sekelas saya ponteng sekolah...eshh3...apa nak jadi la dengan diorang semua ni?...dah la yang ponteng sekolah tu budak perempuan...mereka ni betul-betul menjatuhkan air muka kaum perempuan & ibu bapa betul!....haishh..sakit hati siot!...


Cerita kedua pula adalah saya telah menyertai ahli kawat kaki pbsm badan bukan agensi kerajaan (NGO)...perghh!!...hitam siot muka saya..huhu...nk tengok muka sendiri pun tak lalu..tapi nak buat macam mana kan?...saya ni memang sengal sikit..gatal sangat nak masuk kawat kaki...la ni amik ekau!...padan muka kau hazwani!!!...hahaha...aduhh2..geram2...napa la saya masuk?..kenapa2?...tiada jawapan selain ini adalah takdir Allah s.w.t.


Cerita ketiga pula adalah saya telah pergi ke temuduga untuk jadi pengawas pembimbing rakan sebaya (PRS)...wohooo!!...harap sangat terpilih dowh!!...saya amat-amat berharap agar saya diberi kepercayaan daripada guru untuk jadi pengawas pembimbing rakan sebaya...huhu...Amin ya Rabb


Cerita keempat pula masa saya pergi latihan kawat kaki tadi saya rasa nak pengsan dah sebab berdiri ditengah panas lama sangat...saya terlupa nak bagitahu cikgu yang saya ni ada masalah kalau berdiri ditengah panas...masa tu kawan saya kata badan saya dah macam melayang-layang macam orang nak pengsan je...mujur mereka bagitahu komander n coach nya...dan mujur jugalah coach nya baik hati bagi saya rehat..huhu...ini bukan kali pertama tau...lagi-lagi kalau time period lagi la...dah la saya ada masalah sengugut yang teruk...nasib baik saya tidak didatangi bulan ketika itu...hehehe...


lagi nak cerita pasal apa lagi ye??...huhu..otak sedah blur n pening sebab latihan kawat kaki tadi la sampai pengsan aq dibuatnya..tapi papepon saya redha je atas apa kelemahan diri ini...ada hikmah disebalik kelemahan diri ini..insyaAllah...


k lah....sampai disini sahaja entri saya kali ni....hehehe..insyaAllah kalau dimurahkan rezeki saya akan update lagi blog ni...wassalamualaikum warahmatullahiwabarakatu

No comments:

Post a Comment