TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Wednesday, February 9, 2011

KAU HANYA SAHABAT DIMATAKU...


Assalamualaikum,semua..huhuhu...hari ini saya rasa sungguh geram..nak tahu kenapa saya rasa sungguh geram hari ni?..sebab ada la sorang mamat ni baru putus cinta dengan makwe dia..dah la ex-makwe dia tu kawan baik saya...huhu...punca diorang berdua putus pun saya kurang pasti dan tak nak ambil tahu pun...saya dapat tahu pasal ni pun sebab ex-makwe dia yang bagi tahu..esoknya plak saya tany la sendiri kat mamat tu betul ke diorang dah putus pastu dia kata YA...owh...dah putus rupanya....hurmmm...pada pendapat saya bagus juga perpisahan ini pada pihak lelaki kerana tahun ni mamat tu akan menghadapi PMR...dan sekarang kita masuk ke zon bengang dimana lelaki tu meminta sesuatu ke pada saya...dan sudah saya ketahui pun apakah "sesuatu" yang dia maksudkan tu...dia kata dia nak minta COUPLE dengan saya..WOW!!..maka saat itu jugalah saya berada di zon bengang...TAK GUNA PUNYA LELAKI !!!...dulu ada awek ditinggalkan sekarang bila dah single mingle nak couple balik...hey!aku nak kau tahu yang aku hanya cintakan kau sebagai seorang sahabat sahaja..tak lebih dari tu..aku tak boleh nak bagi hati aku ni kat kau sebab aku tak pernah cinta kau..dan untuk pengetahuan kau hati aku telah dimiliki oleh seorang hamba Allah...aku tahu kau pandai,ensem dan lain-lain..tapi sungguh aku cakap yang aku memang tak cintakan kau...kau kena faham tu..dan kalau hari tu kau kata kau cinta kan aku dan kau nak aku faham yang kau cintakan aku..so sekarang aku nak kau faham plak yang aku tak cintakan kau dan kau kena faham tu..!!..dah la mula-mula kau ngurat aku pastu tiba-tiba je kutuk aku..depan-depan plak tu..kau ni macam tak kenal aku plak..kau tau kan aku ni sensitif lagi kau kutuk aku depan-depan...syukur alhamdulillah aku tak nangis masa tu...kalau tak dah lama aku block akaun facebook kau...malas aku nak layan kau tau tak?...walaupun ramai yang ngurat aku tapi bila aku tolak diorang takde la sampai nak kutuk aku balik..sebaliknya diorang hormat keputusan aku..macam kau ada kau hormat keputusan aku?...tak kan...aku cuma nak berkawan dengan kau je bukan nak bercinta dengan kau...kau kena faham tu...salam yang aku hulurkan kepada kau adalah salam persahabatan yang aku harap tak akan putus bukannya salam cinta!....haishh...aku sebenarnya tak marah kau...tapi bila aku dapat tau kau putus cinta dengan kawan aku pastu tiba-tiba kau minta couple dengan aku tu yang membuat aku marah..yela..dah hubungan tak menjadi dengan kawan aku..aku pulak yang kau nak kebas..BANYAK CANTIK KAU!...eee...hurmm...weyh,maafkan aku ye kalau aku terkasar bahasa dengan kau atau tertinggikan suara aku kat kat...aku tau kau lebih tua dari aku..that's why aku minta maaf...aku tak pernah pun terfikir untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius dengan kau..aku cuma nak jadi kawan kau sepanjang hayat aku...tu je...aku harap sangat-sangat supaya kau faham perasaan aku..aku seorang perempuan yang ada maruah diri..aku tak boleh nak bagi hati aku sesuka hati kepada orang yang aku tak kenali..macam kau aku just kenal kat dalam facebook je...kau pun kalau on9 bukannya selalu chat dengan aku pun..betul tak?...so please please please...jangan tanya sekarang jawapannya samada aku cintakan kau atau tidak sekarang ni..sebab kalau kau tanya sekarang pun aku belum ada apa-apa jawapan or keputusan...aku akan "berunding" dengan beberapa orang kawan aku dulu sebelum aku buat keputusan...YOU AND ME JUST FRIEND OK?...NOT MORE...tak ada yang lebih,tak mungkin ada yang lebih dari itu...












No comments:

Post a Comment