TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Sunday, February 6, 2011

ABDUL MUHAIMIN BIN ABDUL RAZAK


Assalamualaikum semua...hehehehe...terpaksa edit balik post ni atas rasa hormat saya kepada Abdul Muhaimin sebagai sahabat...banyak sangat kesalahan semasa mengedit post ni pagi tadi...eshh2..maaf ye Muhaimin kawanku...tidakku sengajakan kesalahan itu...kita mulakan sekali ye?....ok...ni kawan saya..ensem kan?..nama dia Abdul Muhaimin bin Abdul Razak...inilah wajah bakal seorang pemimpin negara...betul tak kawan-kawan?...dia ni baik je orang nya...dia sekolah kat sekolah budak-budak pandai...ala SMK Tinggi Klang tu..yang masuk tv tu..tak kan tak tau kot?..kalau korang memang tak tau saya rasa korang semua memang dah ketinggalan zaman kot?...hahahaha..umur dia 14 tahun...sebaya dengan saya...dia ni budak pandai yang selalu merendah diri...saya suka dia...(jangan fikir yang bukan-bukan ye!)...dia ni single..(yeke single?)..owh ye..tu urusan dia so tak perlulah saya masuk campur...nak tahu tak apa penyakit saya kalau tengok profile pic dia?...penyakit saya kalau tengok profile pic dia adalah tidak boleh memalingkan muka saya ke arah lain sebaliknya hanya tertumpu pada gambar dia je....hurmm...muka dia ni ada la sikit iras-iras adik saudara saya...tapi ada benda yang membezakan dia dengan adik saudara saya...perbezaannya ialah:


1)adik saudara saya perempuan manakala Muhaimin pula sebalik nya(lelaki).
2)adik saudara saya masih kecil.umur nya saya lupa..tapi yang pasti adik saudara saya tu masih kecil manakala Muhaimin pula sebaliknya(dewasa(dalam islam))
3)adik saudara saya tak pakai cermin mata manakala Muhaimin pula sebaliknya(pakai cermin mata)


haishh..berapa banyak perkata "manakala" dan "sebaliknya" yang saya taip?...hahaha..oke2...kita pergi kepada persamaan mereka pula:


1)rambut lebih kurang sama
2)mata..hurmm...kurang pastilah kawan-kawan
3)hidung..hurmm...lagilah kurang pasti
4)bibir..wow..bibir mereka berdua amat serupa...hey..cuba kamu semua lihat bibir Muhaimin...wow!!...cantiknya..hurmmm...hehehehe...puji kawan sendiri lebih-lebih takpe...




dengan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih,thank you dan syukran jazilan ya akhi kerana sudi add/menambah saya sebagai rakan dialam maya(facebook) saudara....saudari amat gembira kerana dapat kawan yang sebaik saudara...dan ingin ku panjatkan kesyukuran ku kehadrat ilahi atas pertemuan yang tidak dirancang ini..semoga ukhwah yang terbina diantara kami berdua ni kekal sehingga ke akhir hayat..Amin ya rabbal al amin...

No comments:

Post a Comment