TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Friday, February 25, 2011

ABANG AFIFKU SAYANG !!!

Assalamualaikum semua....huhu...mood ketika ini adalah sedih,sayu,terkejut..huhu...saya menangis sampai bengkak mata...huhu...abang saya dah takde..dia dah tinggalkan saya buat selama-lamanya...walaupun saya dengan abang bukan adik-beradik kandung dan tiada tali persaudaraan tapi saya dah anggap dia macam abang saya sendiri sebab saya takde abang dan dia lah satu-satunya abang yang paling rapat dengan saya...tapi kenapa abang pergi tinggalkan saya...ini semua takdir Allah kan bang...saya kena redha atas pemergian abang...saya tak boleh tanggisi atau meratapi pemergian abang..nanti abang kena seksa pula...takpe la abang adik redha je...adaik yang masih hidup ni akan teruskan hidup adik...adik nak abang tau abang la kawan adik buat selama-lamanya walaupun sekejap...adik sayang abang...huhu...maaf sebab adik tak dapat nak penuhkan harapan abang untuk jumpa adik...tapi dalam masa yang sama adik juga gembira kerana abang pergi pada 25/02/2011 bersamaan hari jumaat...ramai orang islam ingin meninggal pada hari jumaat...abang adalah abang yang the best in the world...yeah!!!...n maaf ye kawan-kawan sebab tak dapat bagi korang tgengok muka abang sebab ada masalah teknikal sikit..hehehe...pape pun selamat jalan wahai abangku sayang...

No comments:

Post a Comment