TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Thursday, January 20, 2011

SAHABAT SEJATI SAYA AHMAD ASHRAF

Assalamualaikum semua...haa..adakah anda tahu siapa didalam gambar ini??haa..inilah dia kawan saya yang paling best,sporting,lawak dan lain-lain...nama dia Ahmad Ashraf..sedapkan nama dia???bukan nama dia je yang sedap malah wajahnya pun boleh tahan ensemnya..hehehehehe..dia ni dah macam abang saya sendiri tau sebab dia ambil berat pasal saya..dia form 3 sekolah kat SMK Bandar Tun Husein Onn 2..sangat petah berbahasa inggeris..kalah saya sebab tu la xberani nak speaking dengan sia..hahahaha..saya tak tahulah sama ada dia single ke atau dah ada girlfriend..yang penting dia seorang yang jujur..dia selalu cakap i love you kat saya..(selalu la jugak)..tapi saya xlayan sebab..saya rasa awak semua tahukan apa sebabnya..sayang dia?mestilah sayang..kalau tak saya takkan chat dengan dia n ceritakan masalah saya kat dia tau..and saya nak awak semua tahu yang dialah sahabat saya yang paling kelakar,bijak,baik n semualah yang ade kat dia..hehehehe..and saya harap salam ukhwah yang disambut berkekalan sehingga ke akhir hayat..dan walau apapun yang terjadi kami tetap sahabat!!..semoga dia capai apa yang dia impikan dan bahagia dunia dan akhirat..amin....

No comments:

Post a Comment