TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Thursday, January 20, 2011

SAHABAT TERBAIKKU SELAMA-LAMANYA..DUNIA dan AKHIRAT !!

Assalamualaikum semua..haaa..ni kawan saya nama dia Muhammad Akmal..tpi orang panggil dia Polex..haha..pelikkan??...dia baik,pandai n ensem..hahaha..tapi jangan terpikat pulak ye sebab ni pakwe orang..hahaha..aq sayang dia macam aq sayang adik aq sendiri tau..kitorang jumpa kat facebook je tapi tak pernah lagi la jumpa face to face..hahaha..dia sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Klang Utama..umur sebaya dengan saya..14 tahun..nak katakan anak orang kaya maybe..hahaha..bapak dia ade 3 biji kereta..dia ada 4 orang adik-beradik dan dia adalah yang kedua..pastu kitorang selalu kongsikan masalah bersama..selalu la jugak..hehehe..tu je la yang saya nak cerita pasal dia..ok..tata




haaaa...ni plak kawan baik saya yang paling cantik...dia memiliki sepasang mata yang sempurna,bulat macam bola..hahaha..bulu mata yang sangat lentik...macam kain langsir..hahaha..itulah keistimewaan yang dia miliki dan yang diberikan oleh Allah S.W.T....saya sayang dia sanga-sangat..umur dia pun sebaya dengan saya jugak..sekolah pun sama gak dengan akmal...kelas ape kurang pastu...dan perhatian dia ni seorang yang sensitif macam saya dan dah ada teman lelaki k...so jgn ngorat dia..faham?!


ni jannah

No comments:

Post a Comment