TA'ARUF BERSAMA UMI

Sayang Anak-anak Ummi...

Sunday, October 10, 2010

JATUH CINTA...??

Assalamualaikum,semua.Ermmm...korang semua ada rasa cinta tak?Aku pasti korang semua pasti ada rasa cinta,kasih,rindu,dan sayang.Begitu juga dengan aku.Aku harap dalam masa 5 atau 6 tahun ni aku tak nak bercinta sebab masa ini adalah nasa yang sangat dan paling sesuai untuk aku mengejar cita-cita aku.Aku bercita-cita untuk menjadi seorang doktor sebab aku suka merawat orang.Mungkin kat luar sana ramai yang terpikat pada aku tapi aku takkan layan 'mood' diorang tu sebab mungkin mereka ada niat untuk menghancurkan masa depan aku.Jadi aku berharap sangat kepada korang semua supaya tak bercinta sekarang terutamanya budak-budak sekolah menengah lagi-lagi yang tingkatan satu.Kalau bercinta pun lafazkan kata cinta korang itu dalam hati sahaja tak payah lah nak bagi tau orang yang korang dah dilamun cinta.Biarlah lafaz cinta itu tersusun kemas didalam hati korang.Kalau korang lafazkan cinta itu dalam hati korang,aku pasti tak ada siapa pun yang tahu kecuali Allah.Sampai disini sahaja pertemuan kita kali ini.Wassalamualaikumwarahmatullahiwabarokatu.

No comments:

Post a Comment